MAJSTORI STILA VIŠNJA KNEŽEVIĆ
Zadovoljni kupci – najbolja preporuka
Modi brend “Kreativa” postao je prepoznatljiv ne samo u Srbiji, nego i na mnogim kontinentima, pa čak i u Japanu
Kretivnost pokreće svet. Osobe koji se odlikuju talentom i maštovitošću, a uz to umeju da ponude nešto kvalitetno, lepo i originalno imaju otškrinuta vrata ka uspehu. A da li će ta vrata uspeti i da otvore zavisi od upornosti, rada i energije koju ulažu. Treba dakle umeti i hteti, a takođe odricati se i rizikovati, što najbolje znaju uspešne preduzetnice među kojima je svakako i Višnja Knežević, vlasnica brenda “Kreativa”.
Oslanjajući se na stari zanat, nadograđujući ga novim kreativnim dizajnom, Višnja je stvorila etno modernu odeću namenjenu savremenoj ženi 21. veka. Svi njeni proizvodi prave se od prirodnih materijala, pamuka i lana, sa heklanim i necanim detaljima koji se rade od konopljinog (predjinog) i pamučnog konca.
* Vaš brend „Kreativa“ stekao je zavidnu reputaciju. Početak je bio težak, kada se sada osvrnete na put koji ste prešli šta biste izdvojili kao ono čime se najviše ponosite ?
-Da, iza mene stvarno stoji ogroman trud i rad i veoma težak put recimo ka uspehu, a ponajpre opstanku. Ja sam bukvalno počela od nule, sa dve mašine, nešto materijala i danonoćni rad. Proizvodnja, prezentacija proizvoda i prodaja, ne znam kako, ali sve sam to radila sama – ističe gospođa Višnja i nastavlja:
-Najviše se ponosim zadovoljnim kupcima u celom svetu pošto su moji proizvodi, sada mogu reći bez preterivanja, traženi širom sveta od Evrope i Rusije do Amerike i Australije. U poslednje vreme, na moje veliko iznenađenje, ima dosta kupaca i iz Japana !
* U čemu je formula uspeha ?
- Originalnost, jedinstvenost na tržištu i - kvalitet.
* Koliko Vam znači to što Vaš rad cene i u Udruženu poslovnih žena Srbije ?
-Veoma sam ponosna i mnogo mi znači što je Udruženje poslovnih žena Srbije primetilo i prepoznalo ono što radim. To mi daje dodatnu snagu da nastavim dalje u ovom poslu i da ga što vise usavršim sa novim idejama.
* Postoji li neka ambicija koju još niste ostvarili ?
-Postoji. Velika želja i velike ambicije su usmerene ka proširenju proizvodnje i inostranom tržištu, da se srpski proizvod nadje u mnogim zemljama sveta.
* Žene preduzetnici u Srbiji se suočavaju sa teškim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća ?
-U Srbiji je veoma teško ženama preduzetnicama da opstanu, iz mnogo razloga. Ovo je posao koji od vas mnogo traži, nikakva površnost ne dovodi do uspeha, a žena ima i porodicu koja isto tako mnogo očekuje od nje. Tu su deca i svima nedostajete, ali ona žena koja uspe da sve to uklopi sa mnogo truda i rada i naravno da njen proizvod bude jedinstven, svojstven samo njoj, naravno uspeće ali uz mnogo odricanja i truda – zaključuje Višnja Knežević u razgovoru za “Net Magazin”.
(06.10.2017)