PREDSTAVLJAMO  USPEŠNE  FIRME    STUBLINA  d.o.o.

Od male zanatske radnje do multinacionalne kompanije

Proizvodi iz našeg Stojnika odlaze u preko 40 zemalja širom sveta i to je za ponos svakog našeg zaposlenog * Napravio sam kompromis, nisam izneverio roditelje, nisam otišao sa sela, ali sam  na selu napravio kompaniju sa kojom se danas svi ponosimo – kaže direktor Radovan Milojević koji je nominovan za najboljeg preduzetnika 2017. godine u izboru kompanije Ernst & Young”

Kompaniju Stublina d.o.o. osnovao je gospodin Radovan Milojević 1993. godine. Reč je o porodičnoj firmi u koju je danas aktivno uključena i druga generacija porodice Milojević. Sedište ove kompanije je u mestu Stojnik kod Aranđelovca. Veoma uspešno bave se proizvodnjom artikala iz oblasti okova za aluminijumsku stolariju. U svom proizvodnom asortimanu, Stublina d.o.o. broji preko 800 gotovih proizvoda za potrebe domaćeg i stranog tržišta, u šta spadaju proizvodi velikih serija, pogonskih ručica i kvaka, spojnica, brava, prihvatnih ploča, zasuna, okretnih i okretno-nagibnih okova, cilindara, kao i univerzalnih zatvarača vrata, kod nas poznatiji pod brendom „Diplomat“.

Za postignute rezultate bilo je neophodno imati dobro strateško planiranje i prilagođavanje, dobro trasiran put kako doći do postavljenih ciljeva i naravno odgovoran rad zaposlenih i klimu poverenja u trouglu vlasnik-menadžment-zaposleni. Zahvaljujući definisanoj viziji da budu prepoznatljivi po kvalitetu proizvoda, postali su lider jugoistočne Evrope.

Takmičarski duh uvek je bio prisutan u poslovanju gospodina Milojevića, i podsticao ga je da uvek bude korak ispred drugih. Pobeđivati, biti najbolji njegova je radna i životna filozofija.

* Poštovani gospodine Milojeviću, Vaša kompanija STUBLINA d.o.o.  izgradila je zavidnu reputaciju. Početak je bio težak, kada se sada osvrnete na put koji ste prešli šta biste izdvojili kao ono čime se najviše ponosite?

-Mada ovo može zvučati kao šablon, moram da kažem: početak jeste bio težak, ali sa druge strane veoma inspirativan i zanimljiv jer smo ulazili u nešto potpuno novo za sve nas. Najviše smo ponosni na to što smo uspeli da tu gde smo rođeni, od male zanatske radnje, koja je pokrenuta na seoskom domaćinstvu, napravimo multi- nacionalnu komaniju. Naši proizvodi, iz našeg Stojnika odlaze u preko 40 zemalja širom sveta i to je za ponos svakog našeg zaposlenog. Napravio sam kompromis, nisam izneverio roditelje , nisam otišao sa sela ali sam  na selu napravio kompaniju sa kojom se danas svi ponosimo - kaže Radovan Milojević.

* Ističete se kvalitetom, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-Pronaći prave ljude i postaviti ih na pravo mesto, koji će svojim znanjem i požrtvovanjem slediti i sa punom odgovornošću sprovoditi poslovne ciljeve. Stalno učenje i unapredjenje vlastitih stavova i samog proizvoda, danas je jedini garant uspeha. Danas ljudi često zaboravljaju da samo menjajući sebe menjamo i okolinu oko sebe i  to je ono što stalno pokušavamo.

* Nominovani ste za nagradu “Preduzetnik godine 2017” koju dodeljuje kompanija Ernst & Young (EY). Šta za Vas znači ovo priznanje?

-Drago mi je da su prepoznali naše napore da na ovim prostorima izgradimo preduzeće koje može uspešno poslovati i biti konkurent kompanijama iz celog sveta. Naravno,svako je priznanje i  obaveza da ne izneverim sebe i sve moje saradnike u po-slovanju, kao i moje meštane sa kojima živim i radim.

* Preduzetnici u našoj zemlji suočavaju se sa teškim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore bolji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća ?

-Trenutni privredni ambijent nije sjajan. Ali, da li je on i bio poslednjih 20 godina nešto značajno bolji!? Ne mislim da je to glavni razlog za ipak loše stanje u privatnom sektoru. Mislim da su potrebni jasna ideja, želja, znanje i energija, kao i mnogo napronog rada. Država treba da obezbedi snažniji podsticaj za mlade, kreativne, ambiciozne, inovativne i pre svega domaće preduzetnike i da nas bar jednako tretira kao strane investitore, jer tako podiže rast celokupne privrede.

* Šta biste poručili mladim ljudima koje se odluče da postanu preduzetnici ?

-Samo vera u sopstvenu ideju, oslanjanje na znanje, iskustvo strucnih ljudi i spremnost da se ide ka cilju, bilo kakve prepreke se nalazile na tom putu. A biće ih. Morate se po nečemu razlikovati od drugih, morate ponuditi nesto što drugi do  sada  nisu  ponudili.

Baviti se poslom kod nas najmanje je tri puta teže i složenije nego u zemljama EU, npr. i zbog toga mi moramo mnogo više da radimo da bismo postigli isti rezultat. Ali najvažnije je, šta god da radimo, da ne zaboravimo na istinske ljudske vrednosti koje smo svi mi naučili od naših roditelja, a to su pre svega dobrota, poštenje i vera u druge ljude. Da nas novac u potpunosti ne promeni. Često podsećam mlade ljude na to da je novac prolazan, a kada ostvarite cilj i zaradite novac shvatite šta su prave vrednosti. Treba činiti dobro jer dobro se uvek dobrim vraća. Napraviti dobro delo nije teško, treba samo malo dobre volje – zaključuje Radovan Milojević u razgovoru za Net Magazin.

(12.02.2018)

 

www.stublina.com