PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE   DCP HEMIGAL

Ovajanje novih tržišta – večiti izazov

Direktor leskovačke firme Igor Denić zbog sjajnih rezultata u poslovanju bio nominovan među najbolje preduzetnike 2013. godine

dcp hemigal logo

Priča o kompaniji DCP HEMIGAL počinje 1995. godine i pomalo podseća na savremenu poslovnu bajku: osnivač i vlasnik Živorad Denić, sa još dvoje zaposlenih, počeo je sa radom u malom iznajmljenom prostoru u Leskovcu. Tokom vremena kompanija se kontinuirano razvijala, držeći se bazičnih principa uspeha: praćenje trendova svetskog i srpskog kozmetičkog tržišta, odsustvo kopromisa u pogledu kvaliteta proizvoda, stroga interna kontrola izrade i efikasan transport proizvoda do kupaca.

DCP HEMIGAL je do juna 2006. godine obavljao svoju delatnost na više iznajmljenih lokacija u Leskovcu. Od onda, kompletna proizvodnja, laboratorije za razvoj i kontrolu kvaliteta i magacini objedinjeni su u novom objektu koji je projektovan tako da zadovolji zahteve dobre proizvođačke prakse u proizvodnji kozmetike.

Radeći postepeno i strpljivo kompanija DCP HEMIGAL uspela je da razvije veoma široku paletu proizvoda koji su aranžirani u kolekcije: Pavlogal, Fitogal, Ina Bella, Eliot, Abbronzare. Široko su zastupljeni na srpskom tržištu, ali i na tržištima susednih država. Zato, u našoj rubrici PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE imamo zadovoljstvo da nam je sagovornik gospodin Igor Denić , direktor firme DCP HEMIGAL.

* Poštovani gospodine Deniću, kompanija DCP HEMIGAL DOO izgradila je zavidnu reputaciju. Početak je bio težak, kada se sada osvrnete na put koji ste prešli šta biste izdvojili kao ono čime se najviše ponosite?

-Najviše sam ponosan na nivo kvaliteta proizvoda koji smo postigli, kao i na to što smo izgradili imidž jako pouzdanog partnera kod svih kupaca i dobavljača. To je nešto što se gradi godinama, a može lako da se naruši ukoliko odstupate od principa dobre poslovne prakse.

Igor DenicIgor Denić

 

*Kvalitet je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-Suština je u doslednosti u sprovođenju postavljenih parametara kvaliteta proizvoda, kriterijuma kontrole kvaliteta, rokova isporuke proizvoda do kupaca. Kada se godinama tako ponašate u poslovanju, kod partnera izgradite poverenje i veru da će uvek dobiti proizvod konstantnog kvaliteta i uvek na vreme. Takođe, jako je važna i spremnost da brzo reagujete u nepredviđenim situacijama i partneru rešite problem ili potencijalni problem.       

* Koji su planovi kompanije za budućnost?

-Nama, pre svega, predstoji širenje skladišnih kapaciteta ove godine i proizvodnih kapaciteta naredne godine. To će nam omogućiti da na postojeća tržišta plasiramo dve nove grupe proizvoda. Osvajanje novih tržišta je naš konstantni izazov, tako da i u tom smislu očekujem pozitivne promene do kraja naredne godine.

* Po izboru stručnog žirija, na manifestaciji u organizaciji EY (Ernst & Young) bili ste nominovani među najbolje preduzetnike u 2013. godini. Šta za Vas lično znači ovo priznanje?

-Za mene lično ovo priznanje predstavlja potvrdu da kompaniju vodim na pravi način i da ona ima lepu budućnost. Naravno da poslovanje pratimo i predviđamo kroz merenja raznih parametara poslovanja, ali priznanje institucije kakva je EY nam je definitvna potvrda da smo na pravom putu.

* Preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa mnogim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

-Poslovanje u našoj zemlji je vrlo specifično, jer se nalazimo u periodu usklađivanja zakonske regulative sa evropskom, a pri tome tržište je sve otvorenije za uvozne proizvode. Treba biti jako pažljiv pri usklađivanju tehničkih i ostalih propisa i voditi računa o tome da se pre implementacije zakona obezbedi infrastruktura potrebna za to. Najvažnije u svemu je da se usvojeni zakoni dosledno sprovode i da važe jednako za sve privredne subjekte.

* Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnici?

-Treba najpre imati dobru ideju i predviđati što više potencijalnih rizika, a najvažnije od svega je vera u tu ideju i naporan rad na njenom sprovođenju u delo. Samo tako možete obezbediti podršku finansijskih i drugih institucija. Rizik u poslovanju, naročito na početku uvek postoji, i to je sastavni deo života jedne kompanije – zaključuje gospodin Denić u razgovoru za Net Magazin.

(09.03.2019)