PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE   EuroCons 

 

Iz Vršca se vidi Evropa 

logo

 

EuroCons Group je kompanija koja je osnovana 2003 u Vršcu, sa idejom da bude prva srpska firma i postane grupacija koja će u oblasti izgradnje čistih soba nuditi klijentima rešenja po principu „ključ u ruke“, od konsaltinga, projektovanja, izgradnje i instalacije opreme renomiranih proizvođača, validacije, do puštanja objekata u rad, servisiranja i postprodajne podrške.

 Kompanija projektuje i izvodi čiste sobe za farmaceutsku, procesnu, prehrambenu, automobilsku i druge industrije. EuroCons Group ujedno preko ekskluzivnih zastupstva  najpoznatijih svetskih  proizvođače opreme za filtraciju vazduha i tečnosti, regulaciju vlage u vazduhu, procesne opreme, opremu za pakovanje u farmaceutskoj industriji, kao i za tretman industrijskih voda i hidropneumatsku tehniku,  implementira  najsavremenija tehnološka rešenja u svoje projekte.

Kompanija je svoju najveću  inovativnost  pokazala prilikom projektovanja  čistih soba za prvu fabriku za proizvodnju litijumskih – LFP-   baterija u Evropi.  Zbog specifičnosti i osetljivosti litijuma, kompanija je isprojektovala i izvela  ne samo čistu sobu po pitanju čestica, već istovremeno i „dry“ sobu sa svega  0.5% vlage, korsiteći sopstvenu razvijenu   tehnologiju – „light modular clean room“ i na taj način obezbedila sebi učešće u najvećim svetskim projektima ove vrste u svetu.

Među preduzetnike godine, po ovogodišnjem izboru EY, uvršten je Goran Đurić, direktor kompanije EUROCONS, koji je dao intervju za “Net magazin”.

Goran Djuric

                                                                   Goran Đurić 

 

  • Kompanija EUROCONS izgradila je zavidnu reputaciju. Početak je bio težak, kada se sada osvrnete na put koji ste prešli šta biste izdvojili kao ono čime se najviše ponosite?

Naš tim izgradio je snažnu grupaciju u okviru koje nudimo vrhunski kvalitete usluge u oblasti industrijskog inženjeringa, a pre svega tehnologije čistih soba koja je izuzetno široko primenjena u farmaceutskoj industriji i medicini, a sve više u proizvodnji hrane i automobilskoj industriji.

Ponosni smo na to što smo izgradili dve najveće čiste sobe u regionu od 9000 i 6000 m2 za potrebe automobilske industrije po sistemu ključ u ruke. Oslanjajući se na znanje i usavršavanje naših usposlenih, EuroCons Group je postao prva kompanija u jugoistočnoj Evropi akreditovana za inženjering poslove za clean&dry room, koji su od ključnog značaja za proizvodnju litijumskih baterija za električne automobile.

*  Profesionalizam je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

Od samih početaka imali smo viziju toga gde želimo da stignemo, znali smo da je naš cilj da izgradimo snažnu grupaciju. Naš poslovni uspeh za ove dve decenije zasniva se na posvećenosti potrebama klijenata i tržišta. Mi razvijamo nova rešenja i tako stvaramo uslove za bolje poslovanje klijenata, ujedno doprinoseći daljem napretku tehnologije. U osnovi toga je stalna edukacija i usavršavenje našeg tima, ulaganje u mlade kadrove koji najbrže prepoznaju i reaguju na promene u industriji i na tržištu.

Iz ličnog ugla, ono što me vodi je stremljenje ka tehnički najizazovnijim projektima, da nešto uradimo po prvi put. U prošloj godini imali smo dva takva velika projekta. Prvi je Institut BioSens u Novom Sadu, gde smo primenili tehnologije koje nikada do sada nisu primenjivane u našoj zemlji. U pitanju su antivibraciono jezgro na koje se oslanja unutrašnji deo zgrade i hlađenje data centra pomoću indirektne evaporacije koja obezbeđuje minimalno korišćenje električne energije. Drugi projekat je ElevenEs, prva fabrika litijum-fero fosfatnih baterija u Evropi, u čijem proizvodnom pogonu smo ostvarili ekstremno suve i čiste uslove (klasa ISO7 sa tačkom rose od -50C).

* Šta za Vas lično znači priznanje EY?

Za mene je to potvrda da se naša kompanije razvija u dobrom pravcu i da iza onoga što radimo stoji kvalitete. Ujedno, čast mi je da sve to prepoznaje jedna uspešna globalna kompanija kakva je EY.

* Koji su planovi kompanije za budućnost?

U novu etapu poslovanja ulazimo sa željom da osvojimo i tržišta zapadne i centralne Evrope sa projektima ključ u ruke. Sigurni smo da imamo potreban kvalitet, jer projekte relizujemo prema standardima koji se tek pripremaju za usvajanje, tako da klijenti, nakon saradnje sa nama, već budu u situaciji da ispunjavaju nove standarde.

Kako bismo realizovali ove planove i ostali na vrhunskom tehničkom nivou, stalno ulažemo u edukaciju zaposlenih, širenje našeg tima i profesionalizaciju menadžmenta. Sa vrhunskim kadrom i partnerima koje zastupamo, siguni smo da imamo uspešnu budućnost, u kojoj ćemo učvrstiti poziciju naše kompanije, pre svega u oblasti tehnologije čistih i suvih soba.

* Preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa mnogim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

Trenutno je investiciona klima dobra, uz stalni priliv novih stranih investicija. Mi ćemo iskorstiti taj momentum. Sa druge strane, domaće kompanije, u koje se ubrajamo, bile bi uspešnije ukoliko bi ih država tretirala podjednako kao i strane kompanije, u smislu subvencija i drugih podsticaja.

 

Snažnije stratreško planiranje na nivou države potrebno nam je i kada je reč o ravnomernom regionalnom razvoju. EuroCons Gorup posebno nastoji da doprinese privlačenju novih investicija u Vršac, odakle potičemo, između ostalog i time što imamo da ponudimo atraktivne investicione lokacije u okvir Tehnološkog parka Vršac zainteresovanim investitorima.

 

*  Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnici?

 

Da ne žure sa time da postanu preduzetnici, već da u tu priču uđu onda kada su zaista spremni. Mislim da je pravi put da prvo steknu dovoljno znanja i veština, uključujući tu i potrebne socijalne veštine, da izgrade dobru mrežu poslovnih kontakata i tek onda se upuste u preduzetničke vode. Ovo govorim iz ličnog primer, nekog ko je prvo iskustvo u struci sticao u velikom sistemu, a kasnije to primenjivao u razvoju svoje kompanije – zaključuje Goran Đurić.

(25.03.2024)