MILOŠ JELIĆ, IZVRŠNI DIREKTOR NELT GRUPE
Timskim radom do uspeha
Kompanija ima skoro 4000 zaposlenih na dva kontinenta * Važno je ići u korak sa promenama na tržištu i investirati u modernizaciju procesa na svim nivoima organizacije
Domaća kompanija NELT svrstava se u izuzetno uspešne. A uspeha ne bi bilo bez ljudi koji imaju znanje, viziju, iskustvo i liderske sposobnosti. Jedan od najzaslužnijih za dobre poslovne rezultate je Miloš Jelić, diplomirani ekonomista, izvršni direktor NELT GRUPE koji se u kompaniji nalazi od 2000. godine.
![MilosJelic](/images/intervjui/MilosJelic.jpg)
•NELT GRUPA je izgradila zavidnu reputaciju. Kada se sada osvrnete na put koji ste sa ovom kompanijom prešli, šta biste izdvojili kao ono čime se najviše ponosite?
-U Neltu sam duže od 15 godina. Za to vreme smo prešli dugačak put prepun izazova, ali i uspeha. Danas, sa skoro 4000 zaposlenih na dva kontinenta, mogu da kažem da sam ponosan što sam deo jednog tako velikog i posvećenog tima – ističe gospodin Jelić.
•Lideri ste u distribuciji i pružanju logističkih usluga sa tradicijom dužom od 20 godina. U čemu je formula uspeha?
-U odnosu na vreme u kojem je Nelt osnovan, u skladu sa novim trendovima i tehnologijama u poslovanju, oblasti distribucije i logistike značajno su se transformisale. Veoma je važno ići u korak sa promenama na tržištu i pokazati spremnost da investirate u modernizaciju procesa na svim nivoima organizacije. Od početka smo težili i da negujemo partnerstva sa svojim principalima, da razumemo njihove potrebe i adekvatno odgovorimo na njih, upravo konstantnim podizanjem standarda u kvalitetu usluga.
•Vi ste član žirija za izbor najboljeg domaćeg preduzetnika u 2015. godini, koji organizuje kompanija EY (Ernst & Young). Koliko se, po Vašem mišljenju, posvećuje pažnje preduzetništvu u Srbiji?
-Klima za razvoj preduzetništva još uvek nije podsticajna kao u nekim razvijenijijim društvima, ali tendencija da se u ovu oblast ulaže svakako postoji i sve je više inicijativa usmerenih ka onima koji su nosioci dobrih poslovnih ideja. Mehanizmi selekcije još uvek su rigorozni i sužavaju mogućnost da svaka kvalitetna inicijativa nađe put do tržišta, ali verujem da će se situacija promeniti uz dobru podsticajnu politiku i naravno veći broj potencijalnih aktera u razvoju start up-ova – dobrih ideja, fondova, obrazovnih ustanova, uspešnih kompanija koje su spremne da podrže kvalitetne projekte.
•Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uplove u vode privatnog preduzetništva?
-Veoma je bitno imati u vidu da preduzetništvo nije jedno jedinstveno zanimanje. Kada kažete da želite da budete preduzetnik, to znači da treba da razumete i prodajnu i marketinšku logiku, da razumete finansijske tokove, da dobro komunicirate, a da uz sve to dobro razumete proizvodni ili uslužni proces kojim ćete se baviti. Preduzetništvo uvek podrazumeva i konstantno učenje, praćenje trendova. Naravno, najvažniji savet onima koji ulaze u svet preduzetništva bio bi da dobro upoznaju tršište i pronađu dobru nišu na kojoj će zasnovati svoj biznis plan – zaključuje Miloš Jelić u intervjuu za Net Magazin.
(12.02.2016)