PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE    VRTLARI d.o.o.

Brend domaći, kvalitet – svetski

Počeli kao poljoprivredno gazdinstvo, da bi prerasli u kompaniju koja se bavi proizvodnjom i preradom voća i povrća * Zbog poslovnih uspeha, direktor Branislav Sekulić uvršten je među najuspešnije preduzetnike za 2019. godinu po izboru kompanije Ernst & Young

vrtlari logo

Zdrav način ishrane od velikog je značaja za populaciju. Kompanije koje su to prihvatile, mogu se pohvaliti da su za korak ispred ostalih u svojoj poslovnoj viziji. Takav je slučaj sa firmom „VRTLARI“ iz Malog Iđoša koja neguje desetogodišnju tradiciju u proizvodnji voća i povrća.

Mala porodična kompanija osnovana je 2016. godine. Počeli su kao poljoprivredno gazdinstvo, da bi kasnije prerasli u kompaniju koja se bavi proizvodnjom i preradom voća i povrća visokog kvaliteta. Prvi asortiman koji je pokrenut bio je sok od paradajza sa celerom, što je sada najprodavaniji proizvod, trenutno prisutan na deset svetskih tržišta, između ostalog u premium lancima u Americi.

Aktivnosti firme iz Malog Iđoša nisu prošle nezapaženo. Zbog poslovnih uspeha direktor Branislav Sekulić uvršten je među najuspešnije preduzetnike za 2019. godinu, po izboru kompanije Ernst & Young (EY). To je bio povod za ovaj razgovor u kome nam je gospodin Sekulić izložio aktuelni trenutak u kome se nalazi njegova kompanija, ali i domaće preduzetništvo u celini.

*  Kompanija “VRTLARI” izgradila je zavidnu reputaciju. Početak je bio težak, kada se sada osvrnete na put koji ste prešli šta biste izdvojili kao ono čime se najviše ponosite?

-Generalno, ponosimo se sa svim. Postigli smo mnogo za kratko vreme, učili na greškama, ali sve je to put koji smo morali proći – ističe Branislav Sekulić i nastavlja:

-U raznim fazama našeg razvojnog puta nailazili smo na bezbroj prepreka i problema, ali smo uvek našli načina da ih prevaziđemo. Usled naglog rasta firme i otvaranja novih tržišta u inostranstvu, najveći uspeh koji bi izdvojili kao nešto na šta smo posebno ponosni, jeste da smo održali isti kvalitet proizvoda kao na početku. Što se tiče poslovnih uspeha, najviše se ponosimo time što smo osvojili američko tržište i što se naši proizvodi danas prodaju širom Amerike.

Vrtlari Branislav Sekulic

*  Kvalitet je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-Formula uspeha je da se svakog dana trudimo podjednako kao od prvog dana otvaranja firme, da naši proizvodi budu izuzetnog kvaliteta, proizvedeni od najboljih sirovina, da budemo dostupni našim kupcima, da širimo tržište. Sve je to jedna zajednička priča – i mukotrpan rad na stvaranju Brenda “VRTLARI” i održavanje kvaliteta u proizvodnji po kojem smo postali prepoznatljivi.

*  Bili ste među kandidatima za preduzetnika godine, po izboru ugledne kompanije Ernst & Young (EY). Šta za Vas lično znači ovo priznanje?

-Za nas lično, kao relativno mladu firmu, to što smo bili jedni od kandidata za preduzetnika godine od strane organizacije EY predstavlja jednu veliku pobedu. S obzirom da smo ušli u uži krug među 20 najboljih kompanija u Srbiji, a mnoge kompanije daleko duže posluju nego mi, veoma smo zadovoljni i smatramo sebe jednim od pobednika. Takođe, vrlo smo zadovoljni i organizacijom izbora preduzetnika godine od strane EY, naravno i time što smo dobili priliku da upoznamo mnogo divnih ljudi sa kojima smo radili u toku projekta.

* Koji su planovi za budućnost?

-Planovi su da radimo i dalje kao i do sada, da širimo i pojačavamo izvoz, a da se pozicioniramo na srpskom tržištu i regionalno kao jedan od vodećih brendova. Takođe, imamo u planu i plasiranje novih proizvoda koji su trenutno u razvojnoj fazi.

vrtlari

* Preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa mnogim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

-Trenutna poslovna klima nije baš najbolja, ali mi ćemo se truditi da nas to ne uzdrma toliko i da i dalje radimo najbolje što možemo. Privatna preduzeća se svakodnevno suočavaju sa raznim rizicima u poslovanju, ima mnogo segmenata koje bi trebalo poboljšati. Privatni sektor dosta zavisi od državnog i zajedno treba da jačamo ekonomski razvoj malih preduzetnika, jer imamo potencijala za izvoz i domaće tržište.

*  Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnici?

-Preduzetništvo nije nešto što može da se nametne, već je to izbor da sam sebi kreiraš posao i stvaraš poslovne prilike koje zavise uglavnom od tebe samog. Ako ste inovativni i preduzimljivi, a imate ideju, zgrabite je i budite istrajni u tome da ostvarite svoj cilj. Neće biti lako ni na početku ni kasnije, svaka faza ima svoje izazove, ali ćete biti zadovoljni kada vidite rezultate svog rada koji moraju doći kroz neko vreme i to je najjača satisfakcija od svega – zaključio je Branislav Sekulić u razgovoru za “Net Magazin”.

(06.04.2020)

 

----------------------

Inovativnost

Inovativnost u proizvodima kompanije “VRTLARI” ogleda se u povratku tradiciji i zdravom načinu ishrane. Spoj tradiconalne recepture sa modernim tehnologijama i trendovima u ishrani su proizvode iz Malog Iđoša brzo lansirale u svet delikatesa. Uz uspeh koji prati kompaniju “VRTLARI” neobično zvuči činjenica da je u njoj samo troje zaposlenih, koji su angažovani na različitim radnim zadacima. Tokom sezone i najzahtevnijeg dela godine ovo preduzeće za preradu zapošljava još najmanje 30 sezonskih radnika. 

vrtlari1