PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE    DTC

Da kvalitet postane navika

Ugledna beogradska firma koja se bavi razvojem i testiranjem softvera beleži zavidne rezultate, pa je direktor Miloje Mijatović uvršten među kandidate za preduzetnika godine po izboru kompanije „Ernst & Young“ (EY)

dtc logo

Kad jedan privrednik uđe u konkurenciju za preduzetnika godine, i to po izboru ugledne kompanije kakva je „Ernst & Young“ (EY), onda to predstavlja dostignuće vredno pažnje i poštovanja. Zato smo i imali čast da kontaktiramo gospodina Miloja Mijatovića, prvog čoveka kompanije DTC iz Beograda, iza kojeg stoje odlični poslovni rezultati pokriveni vrednim i organizovanim radom.

Gospodin Mijatović osnovao je kompaniju DTC pre tačno šest godina, u martu 2014. Ova firma bavi se razvojem i testiranjem softvera. Sektor za testiranje se ističe kao posebno specifičan, jer je DTC jedina kompanija koja je usko specijalizovana za razne testove softvera, a naročito bankarskih. Oblasti koje kompanija DTC pokriva jesu razvoj, održavanje, testiranje i implementacija raznovrsnih aplikativnih (web, desktop i mobilnih) rešenja.

Glavni klijenti kompanije DTC uglavnom su banke i druge finansijske institucije, pretežno iz regiona, ali i Engleske, Švajcarske, Indonezije...

Sećajući se početaka svoje kompanije, Miloje Mijatović ističe:

-Kao i svaki početak i promena, i moj start u privatnom biznisu bio je težak. Posle višegodišnjeg rada u banci gde sam vodio jedan veliki sektor, trebalo je početi sve od nule. Krenuo sam početkom 2014. godine i skupio kvalitetne saradnike. Našao sam prvog klijenta, a posle je sve išlo svojim tokom. Posebno sam ponosan što su saradnici sa kojima sam počeo i dalje u firmi i što smo – pored usluga koje pružamo u oblasti razvoja i testiranja softvera – od prošle godine krenuli i sa edukacijama za fizička lica (kursevima za QA testere).

Miloje Mijatovic DTC

*  Profesionalizam je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-Naš moto je: “neka kvalitet postane navika” i to je formula uspeha. Usluge pružamo kvalitetno, precizno i bez kašnjenja. Pored standardnih usluga koje smo dogovorili, naši klijenti uvek dobiju i više, dobiju savete i preporuke za unapređenje svog poslovanja i poslovnih procesa. Nakon takve usluge klijenti su zadovoljni, preporuka ne izostaje i ponovo nas angažuju za nove usluge.

* Koji su planovi za budućnost?

-Planiramo da u narednih godinu dana proširimo poslovanje van Evrope, a da u naredne 2-3 godine nađemo i strateškog partnera koji će nam omogućiti značajniji rast.

* Preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa mnogim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

-Mislim da su ove godine najpovoljniji uslovi za rad privatnih preduzeća do sada. Država izdvaja značajna sredstva za subvencionisanje i otvaranja novih preduzeća, kao i za zapošljavanje radnika koji nisu bili zaposleni u 2019. godini. Mogli bi još dodatno da stimulišu izvoz IT usluga, jer naša struka ima veliki potencijal koji nije iskorišćen u pravoj meri.

*  Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnici?

-Svi mladi ljudi koji žele da se oprobaju kao preduzetnici treba da znaju da to nije nimalo lako, da je potrebno puno truda i da se radi bez formalnog radnog vremena, ali da je to istovremeno i prilika da pokažete svoju kreativnost i stručnost. Potrebna je podrška porodice, ja sam je imao sve vreme od svoje supruge koja mi je davala vetar u leđa i imala razumevanja za moj posao i radno vreme koje je nekada bilo i 16-to časovno. Treba biti inovativan, odlučan i uporan i uspeh neće izostati – zaključuje Miloje Mijatović u razgovoru za “Net Magazin”.

----------------

Inovacije

Kompanija DTC kontinuirano prati inovacije u svojoj oblasti poslovanja. Od inovativnih projekata na kojima trenutno rade, gospodin Mijatović ističe projekat za e-learning za koji se pravi “chat bot” koji bi mogao da nudi bankarske usluge klijentima kompanije u bankama. U planu je i razvoj inovativne aplikacije za servise za parkiranje na globalnom nivou. Ideja je da ljudi mogu da rezervišu svoje parking mesto, da im sistem ukaže na dostupnost slobodnih parking mesta, te da od tog trenutka kreće i naplata rezervisanog mesta.

(04.03.2020)