PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE   NEVENA COLOR

Kvalitet  i  reputacija 

Nevena Color LOGO

Kada je u pitanju industrija boja i lakova, Srbija ima tradiciju. Postoje mnoge kompanije koje se bave ovom vrstom privredne delatnosti, a jedna od najeminentnijih je Nevena Color, fabrika sa dugogodišnjom reputacijom. U svom poslovanju oslanjaju se na iskustvo osoblja, fabričke standarde i angažovanje stručnjaka.

Nevena Color postoji od 1985. godine kada je kompanija osnovana, po licenci ICI-a. Od potpune privatizacije 2004. godine do danas, beleže rast proizvodnje boja, lakova, razređivača i drugih hemijskih proizvoda za široku potrošnju i industrijske potrebe, pa su postali jedan od značajnih proizvođača u ovoj industrijskoj grani. Kompletan asortiman firme Nevena Color nudi sve proizvode za uređenje unutrašnjeg i spoljašnjeg izgleda kuće – razne vrste boja i lakova za drvo, metal, beton, fasadu, bazen, lak za kamen.

Svakako najkompetentniji sagovornik za priču o kompaniji Nevena Color i njenim dostignućima je direktor Zlatko Kadić, koji u razgovoru za Net Magazin kaže:

-Svaki početak je težak, pa je takav bio i naš put koji smo prošli. Najteži zadatak bio nam je da vratimo poverenje kupaca i dobavljača u Nevenu color, koja je bila deo giganta zvanog HI NEVENA LESKOVAC. Trzišni uslovi one 2004. godine značajno su se razlikovali od današnjih uslova, ali principi dobrog poslovanja uvek su isti.

Zlatko KadicZlatko Kadić

           

* Kvalitet je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-Mi smo se uvek trudili da damo svoj maksimum prema svim našim klijentima. Formula je jednostavna, uvek smo se trudili da kroz naše proizvode damo maksimalan odnos kvaliteta i cene. Takođe kada postavite takvu filozofiju drugi problem je – održati kontinuitet. Nakon 15 godina mogu da kažem da smo u tome uspeli i da nam se to vraća kroz tržišnu poziciju koju imamo.

* Koji su planovi kompanije za budućnost?

-Ulaganje u nove tehnologije, automatizacija proizvodnje, kao i smena generacija to jest dovođenje novih mladih ljudi, spremnih na izazove sadašnjice.

* Po izboru stručnog žirija, na manifestaciji u organizaciji EY (Ernst & Young) bili ste nominovani i među najbolje preduzetnike 2014. godine. Šta za Vas lično znači ovo priznanje?

-Svakako treba biti u društvu najboljih, a naravno da to povlači i druge odgovornosti. Mislim da je ovakva vrsta rangiranja pozitivna, kako za iskusne privrednike tako i za buduće privrednike.

* Preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa mnogim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

-Smatram da je akcenat od strane države dat na strane kompanije i da to treba izmeniti, u pravcu toga da se i domaćim preduzećima pomogne kako bi imali veće šanse za razvoj i potencijalni izvoz proizvoda i usluga.

Nadam se da će doći do integracije sa Evropskom unijom , kao i do ukidanja taksi na srpsku robu koja je potencijalno interesantna za izvoz na Kosovo.

* Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnici?

-Svako ima svoj put, ali mora da ima i jasno definisan cilj. Poruka za mlade ljude je jednostavna: Nađite svoj put do cilja! - zaključuje gospodin Kadić u razgovoru za Net Magazin.

(15.03.2019)