PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE WEB LAB
Lideri sa pobedničkom vizijom
Firma se bavi računarskim programiranjem, izradom veb-sajtova i fejsbuk aplikacija * Portal KUPONDILER, koji posluje u okviru ćerke firme WEB LAB MEDIA a bavi se grupnom kupovinom, odskače od konkurencije
U privatnom preduzetništvu vladaju zakoni tržišta. Onaj ko osluškuje tržište, ko ume da prepozna potrebe klijenata i ima jasnu viziju poslovanja, ima šanse da bude lider. A lider u svojoj oblasti je firma WEB LAB, iza koje stoji odgovoran rad i profesionalizam. O ovoj kompaniji, njenoj poslovnoj misiji i rezultatima koji zaslužuju poštovanje govori Tamara Trošić, marketing menadžer.
-Firma WEB LAB se bavi računarskim programiranjem, izradom veb-sajtova i fejsbuk aplikacija. Kompanija poseduje i ćerku firmu WEB LAB MEDIA, u okviru koje posluje portal grupne kupovine KUPONDILER – ističe Tamara i objašnjava:
-KUPONDILER kao portal je pokrenut krajem 2012. godine. Na ovaj korak smo se odlučili budući da je firma WEB LAB do tada već bila izradila nekoliko drugih sajtova grupne kupovine, pa pošto smo bili upoznati sa celim sistemom funkcionisanja grupne kupovine, logičan korak bio je da pokrenemo jedan svoj portal tog tipa. Naša ciljna grupa su najvećim delom žene, i to nekog starosnog doba od recimo 20 do 45 godina. Budući da postoji preko 30 sajtova koji se bave sličnim, odnosno istim poslom kojim se mi bavimo i da na tom polju vlada velika konkurencija, naš cilj je da svojim fer, korektnim poslovanjem i kreativnim idejama budemo ispred njih.
* Koliko ste zadovoljni razvojem kompanije i kakvi su planovi za budućnost?
-Zadovoljni smo kako se kompanija za sada razvija, budući da od početka našeg rada do danas nismo imali nijedan mesec kada smo išli silaznom putanjom. Do sada se nije dogodilo da nam broj poseta, kao i broj kupovina, a samim tim i profit, opadne ispod nekog projektovanog nivoa.
Ono što planiramo za budućnost jeste da razvijemo još više naš portal KUPONDILER, da imamo neke stvari koje niko do sada nije imao i da to bude prava grupna kupovina. Smisao grupne kupovine jeste u tome da se za kupovinu skupi veći broj ljudi, da ne bude samo da jedan korisnik kupuje jednu uslugu. Ako se skupi veći broj ljudi za određenu kupovinu, onda se osvaruje popust na određen proizvod ili uslugu, što jeste pogodnost.
* Uspešno ste se pozicionirali na tržištu, klijenti vas prepoznaju. U čemu je tajna uspeha?
-U timskom radu i posvećenosti poslu. Svi funkcionišemo kao ekipa i imamo lepu radnu atmosferu u firmi. Pored toga, ono što nas ističe jeste i briga prema klijentima. Ako korisnik ima neki problem, recimo kupi neku uslugu kojom nije zadovoljan i nas kontaktira povodom toga, njegov problem nikada neće ostati bez rešenja. Za svaki problem na koji korisnici mogu naići mi imamo rešenje. Klijent i njegove potrebe su uvek u prvom planu. Tu smo da rešimo bilo kakav problem ili situaciju koja se može pojaviti. Kad god možemo da pomognemo, mi izađemo u susret. Primera radi, ljudi koji ne znaju da koriste internet pozovu nas telefonom i mi onda umesto njih napravimo rezervaciju, registrujemo ih na portalu. Takođe ako imaju neko pitanje a neprijatno im je da pozovu firmu koja je pružala te usluge, onda mi to uradimo umesto njih.
* Kako vidite aktuelni trenutak privatnog preduzetništva u Srbiji i smatrate li da bi u poslovnoj klimi moglo nešto da se promeni na bolje?
-Nesumnjivo je da bi poslovna klima mogla biti bolja. Državne firme, odnosno veliki sistemi sa mnogo zaposlenih, i privatne firme poput nas nisu u istom položaju. Nije redak slučaj ni nelojalne konkurencije. Na tržištu postoje razne situacije koje ne pogoduju poverenju kod potrošača. Znamo da su pojedine firme sklone da daju neke nerealne popuste, zasnovane na tome što su proizvodi koje oni koriste pri pružanju usluga nekog sumnjivog kvaliteta. Mi takve, naravno, zaobilazimo.
Ono što je dobro za privatno preduzetništvo, jeste to što svako ko želi da se trudi, ko želi da napreduje i koji će se stvarno posvetiti svom poslu ima priliku da taj njegov rad bude cenjen i nagrađen. Direktori malih i srednjih preduzeća u jako su bliskom kontaktu sa svojim radnicima i mogu da im pomognu i cene njihov rad, što doprinosi da se radnici još više trude i postižu bolje rezultate.
* Šta biste mogli da poručite mladima koji se odluče da uplove u vode privatnog preduzetništva?
-Poručila bih im da je sve moguće ukoliko dovoljno veruju u ono čime se bave i ako su spremni da daju celog sebe u taj posao. Mladi ljudi u svojim studentskim danima jedva čekaju da završe fakultet, misleći da onda ne moraju više da uče, ali kad izađu sa fakulteta tek onda počinje prava borba. Učenje i usavršavanje se nikada ne završava i oni koji to prihvate imaju šanse za uspeh – zaključuje naša sagovornica.
(29.02.2016)