PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE  PORSCHE SCG

 
Usluga po meri klijenata 
 
Kompanija Porsche Holding uspešno se pozicionirala na tržištu Srbije. Kvalitet je njihov zaštitni znak, klijenti ih prepoznaju. Na pitanje u čemu je tajna uspeha, gospodin Dragan Prljinčević rukovodilac prodaje VW kaže:
 
-Klijenti su prepoznali kvalitet usluge koju pruža kompanija Porsche i partnerski odnos koji negujemo sa svim klijentima. Svakim danom se trudimo da usluga prati kvalitet koji daju brendovi koje zastupamo, a to su Volksvagen, Volkswagen privredna vozila, Audi, SEAT, Porsche i Das Weltauto. Ono što je svakako prednost, u današnje vreme kada je klijentu najbitnije da uslugu dobije odmah, je to što Porsche pored prodaje i servisiranja vozila može ponuditi kompletnu uslugu koja obuhvata finansiranje vozila preko naših partnera iz Porsche finansijske grupacije, tehnički pregled, uslugu registracije vozila, ponude osiguranja vozila preko brokera osiguranja kompanije Porsche Partner. Naši klijenti znaju da cene uslugu sve na jednom mestu, i možemo se pohvaliti da imamo jako lojalne klijente. 
 
Dragan Prljincevic
 Dragan Prljinčević 
 
* Kako biste ocenili situaciju na tržištu automobilske industrije u Srbiji ?
 
-Situacija na tržištu je trenutno takva da pokazuje blagi oporavak. Daleko smo od prodaje vozila koja je bila pre globalne krize, ali svakako da postoji dosta potencijala da Srbija po broju prodatih novih vozila dostigne broj prodaja pre krize, a to je nekih 40-50.000 novih vozila godišnje. Mislim da je dobra stvar što su se u ovom trenutku oporavka u celu priču uključile finansijske kuće koje atraktivnim ponudama mogu vozila učiniti pristupačnijim.  
 
* Sajmovi automobila u Beogradu pokazuju da su građani zainteresovani za ovu oblast, ali je problem slaba platežna moć. Kakve su perspektive poslovanja i razvoja automobilske industrije u aktuelnim ekonomskim uslovima ?
 
-Klijenti se sve više okreću usluzi. Za današnje klijente je najbitnije da poseduju vozilo koje će im završiti posao za koji je vozilo namenjeno i da ostanu mobilni. To se može najbolje videti na osnovu toga što se priličan broj klijenata okreće zakupu vozila, a ne kupovini. Najbitniji uslovi za dalji razvoj su : kvalitet vozila, kvalitet postprodajne usluge (brzi servisi i dostupnost rezervnih delova), mogućnost zamene vozila po sistemu staro za novo, dostupnost test i zamenskih vozila, razumevanje za potrebe klijenta, usluge koje klijentu omogućavaju mobilnost, briga o klijentu i nakon kupovine. Kompanija Porsche sve ovo i čak više od toga nudi svojim klijentima i naš pravac će ostati takav.
 
PorscheBeogradSever
 
* Prodajno - servisni centar Porsche Beograd Sever nudi klijentima veliki izbor različitih tipova vozila, kao i usluge servisa. Koliko ste zadovoljni interesovanjem potencijalnih kupaca odnosno reakcijom tržišta ?
 
-Porsche Beograd Sever predstavlja najveći i najopremljeniji prodajno servisni centar za Volkswagen vozila u Srbiji. Možemo biti zadovoljni, jer se iz godine u godinu povećava broj prodatih novih Volkswagen vozila, kao i broj klijenata servisa koji zahtevaju viši nivo usluge. 
 
Klijenti kod nas mogu pronaći sve ono što im je potrebno. To najbolje pokazuje gama vozila, gde nudimo automobile od A00 segmenta koji predstavlja model up!, pa preko modela Polo, Golf, Passat i Touareg sve do modela koji su se pokazali kao pravi saradnici u poslu, a to je Volksvagen privredni program sa svakako najpoznatijim modelom Caddy, T6, Multivan i Crafter.
 
Postprodajne usluge se završavaju jako brzo i kvalitetno, i to zahvaljujući stručnom kadru koji se svake godine dodatno obučava i u koji se ulaže puno, kao i činjenici da posedujemo 19 dizalica u mehanici, 6 dizalica u limarsko - farbarskom odeljenju, magacin rezervnih delova od 1200 m2 koji je u svakom trenutku popunjen svime što je neophodno za brzu dostavu ka korisniku.
 
Ovim putem bih pozvao vaše čitaoce da posete prodajno servisni centar Porsche Beograd Sever na adresi Zrenjaninski put 11 u Beogradu i da se upoznaju sa svime sto Volkswagen nudi. Imace mogucnost da testiraju Volkswagen vozila i da u razgovoru sa stručnim kadrom prodaje i postprodaje porazgovaraju o svim temama vezanim za automobile.
 
* Kako vidite budućnost automobilske industrije ?
 
-Budućnost automobilske industrije se ogleda u omogućavanju potencijalnim klijentima da budu up to date. Nove generacije vozača se sve više okreću novim tehnologijama koje moraju biti dostupne u vozilima kako bi stalno bili u toku dešavanja. Volkswagen je to prepoznao i u svim novim Volkswagen vozilama imate mogućnost da vam automobil bude kancelarija iz koje ćete moći da radite sve ono za šta bi ranije morali da koristite računar ili smartfon.
 
Naravno da se očekuje ekspanzija modela sa “zelenijim” motorima (Hibridni, Plug in hibrid, električni motori),  ali smatram da je za naše tržište još uvek rano govoriti o tome jer je potrebna kvalitetna infrastruktura kako bi se to sprovelo. Volkswagen i ovde ima odgovor, i to u vidu modela E-up!, E-Golf, Golf GTE i mnogih drugih - zaključuje Dragan Prljinčević u razgovoru za Net Magazin. 
 
(23.04.2016)