PREDSTAVLJAMO USPEŠNE KOMPANIJE   “FLORY”

Lideri u organskoj hrani

flory logo

Kompanija “FLORY“ iz Kruševca jedna je od najuspešnijih u Srbiji, u svojoj oblasti poslovanja. Osnovana je 2003. godine, kao fabrika za proizvodnju instant dečije hrane na bazi žitarica, sa tendencijom da svoj proizvodni program proširi na širu populaciju. Danas se “FLORY” bavi proizvodnjom organskih i konvencionalnih prehrambenih proizvoda. Menadžment kompanije koju vodi dr Radoljub Milošević plasirao je program pod nazivom "Baby King Organik" koji je sertifikovan od renomirane sertifikacione kuće po EU regulativi i regulativi Republike Srbije.

Godine 2013. žiri Kluba privrednih novinara dodelio je nagradu kao najboljem menadžeru u proizvodnji organik instant dečije hrane dr Radoljubu Miloševiću, direktoru kompanije "Flory" iz Kruševca, koji je u razgovoru za “Net Magazin“ istakao:

-Naš put je bio težak, ali pun izazova. Uraditi kvalitetan proizvod, ući na tržište puno velikih igrača, opstati na istom i sticati svakim danom nove potrošače koji su zadovoljni i sigurni u ponuđeni proizvod. Gledajući unazad, uveren sam da smo u tome uspeli, a naročito posle dobijene nagrade za organske proizvode na međunarodnom sajmu organskih proizvoda u Subotici.

* Profesionalizam je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-Formula uspeha je pre svega rad. Mi u “Floriju” smo uspeli da stvorimo tim stručnjaka koji predano rade na proizvodnji, izradi novih receptura i kontroli kvaliteta proizvoda koji se plasiraju kako na domaće tako i na strano tržište.

Radoljub Milosevic FLORY.jpg

                  Radoljub Milošević

 

* Koji su planovi kompanije za budućnost?

-Što se planova tiče, tu su pre svega investicije u nove linije i proizvode, a uporedo sa tim i osvajanje novih tržišta i plasman proizvoda na iste.

*  Preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa mnogim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

-Problema ima na svakom koraku - od nedostatka kvalitetnih kadrova, preko prevelikih davanja za razne poreze i takse. Teško je pronalaženje novih tržišta, ideja, ali sve je to i izazov da se izborimo sa istim i uspemo.

*  Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnici?

-Šta poručiti mladima? Da i u našoj zemlji postoji mogućnost da se radi i uspe. Treba naći dobru ideju i istrajati u tome. Uspeh dolazi, ali ne preko noći - zaključio je gospodin Radoljub Milošević.

Proizvodi kompanije “Flory” našli su svoje mesto kako na tržištima Srbije, Rusije, Ukrajine, Belorusije, Moldavije, Kazahstana, Vijetnama, tako i u zemljama Zapadnog Balkana, alii i u Turskoj, Iraku, Iranu, Alžiru i Libiji. Plan kompanije "Flory" je da, po vrhunskom kvalitetu proizvoda, uslovima proizvodnje, primeni najsavremenije tehnologije i strateškom marketingu bude evropska kompanija. Planiraju da širenjem asortimana zaposle još više stručnjaka i obučenih radnika i da "Flory" bude razlog ostanka i budućnosti u našoj zemlji onih koji imaju znanje, radnu energiju i veru u uspeh.

(07.10.2019)