PREDSTAVLJAMO  USPEŠNE  KOMPANIJE   COPRIX  MEDIA

 

Majstori  za  interaktivne  aplikacije 

 

Budućnost pripada hrabrima. Ljudima koji imaju viziju i znanje kako da tu viziju ostvare. A među njima su Vladimir Koprić i Marko Marinković iz kompanije Coprix Media koja kreira inovativne i zabavne sisteme za učenje. Cilj je da se stvori mogućnost da svako dete može da dobije potpun pristup obrazovanju vrhunskog kvaliteta, koje će im pomoći da aktivno razviju svoje prirodne afinitete i dostignu svoj maksimalni potencijal.

Cilj kompanije Coprix Media jeste da postane globalni lider u proizvodnji obrazovnog sadržaja u formi sertifikovane multiplatformske interaktivne obrazovne aplikacije. A da su na pravom putu, svedoči i činjenica da je Vladimir Koprić nominovan za nagradu “Preduzetnik godine” koju svake godine dodeljuje ugledna kompanija EY (Ernst & Young).

-Uvek se obradujem kada nam učiteljice jave kako njima i učenicima naše aplikacije pomažu u svakodnevnoj nastavi, kada nam šalju slike sa stručnih predavanja gde su predstavili naše aplikacije, kao i kada osvajaju nagrade za svoja postignuća sa decom. Posebno bih izdvojio komentare dece i nakon završenog časa kako su škola i učiteljica stvarno super i da jedva čekaju sutra ponovo da dođu da rade na našim aplikacijama – kaže Vladimir Koprić.

     * Ističete se profesionalizmom, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-Većina kompanija je fokusirana na pravljenje, automatizovanje i optimizovanje prodajnog kanala i proizvoda kako bi se uvećala dobit. Prodaja i dobit jesu bitni za kompaniju, ali  mi u COPRIX-u verujemo da je važnije građenje odnosa sa našim korisnicima kako bismo im pomogli da uz naše aplikacije unaprede svoju profesiju i zajedno stvorimo trajna rešenja koja će pomoći deci.

Takođe verujemo da je izuzetno bitno da se pridržavamo pravila i preporuka dobrog poslovanja.

                                            Vladimir Koprić

 

* Kandidat ste za nagradu PREDUZETNIK GODINE koju uručuje kompanija EY (Ernst & Young). Šta za Vas lično znači ovo priznanje?

-Samo saznanje da je Ernst & Young, koja već duže vreme ima focus na preduzetništvu, primetio COPRIX i odabrao me kao kandidata za nagradu preduzetnik godine je velika čast. Posebno me raduje to što se odabir za preduzetnika godine radi glasanjem najeminentnijih preduzetnika.

      * Preduzetnici u našoj zemlji suočavaju se sa teškim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore bolji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

-Poslovna klima je uvek zahtevna kada je društvo još uvek u nekom tranzicionom obliku i ima dosta toga šta treba da se reguliše. Da bi smo mogli da stvorimo bolje uslove za poslovanje privatnih preduzeća prvi korak je da se značajno olakša plasiranje i naplata sa inostranih tržišta, kao i da se završi digitalizacija svega što je započeto do sada, prvenstveno mislim na mogućnost naplate iz inostrantstva putem već postojećih servisa. Drugi korak bi bio stvaranje odgovarajućih pravnih uslova koji bi stranim investitorima omogućili ulaganje u domaće firme. Strani investitori svesni su da ovde ima mnogo vrednih i talentovanih ljudi i spremni su da snose rizik ulaganja u rani biznis, ali samo ako imaju odgovarajuću pravnu sigurnost kao investitori.

* Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uplove u vode preduzetništva?

 -Usled veoma agresivnog marketinga koji se radi za sve što nosi naziv Startup, stvorena je jedna iskrivljena slika o preduzetništvu. Osnivači kompanija se predstavljaju kao rok zvezde koje sa inovativnom idejom i tuđim novcem uz mnogo zabave za najviše tri godine prave milione i tako u krug, dok im ne dosadi pa počnu da investiraju.

Nažalost ovakva slika nemože biti dalje od istine, statistika pokazuje da je za uspeh preko noći u proseku potrebno 8 do 10 godina, veoma napornog rada, na ideji koja već dokazano poseduje tržište, a ekipa koja radi ima specifična znanja potrebna za realizaciju.

 Čak i sa svim uslovima gore ispunjenim sa strane kompanije, pokazalo se veoma teško preneti ili kopirati specifičnosti silikonske doline na Evropu, mentalitet investitora je potpuno različit i potrebno je dosta vremena da se to promeni.

 Sve ovo naravno ne treba da obeshrabri mlade ljude da pokušaju, već da se što je bolje moguće pripreme za prelazak u preduzetničke vode, učeći na iskustvima drugih i time povećaju sebi šanse za uspeh.

Naravno naša vrata su uvek otvorena svima koji smatraju da im naša iskustva mogu pomoći – zaključuje
Vladimir Koprić.

(03.02.2017)