PREDSTAVLJAMO UGLEDNE KOMPANIJE   ArtInvest

 

Timskim  radom  do  uspehaART INVEST LOGO

Kompanija ArtInvest osnovana 1992. bavi se uvozom, prodajom i distribucijom repromaterijala za proizvodnju nameštaja. Od 2014. godine u Articentru kompanija vrši i centralizovanu obradu pločastih materijala. Takođe, nudi najsavremenije i najkvalitetnije proizvode nameštaja koji se plasiraju na tržištima razvijenih zemalja.

Prodajna mreža kompanije ArtInvest razvijena je kroz tri distributivna centra – DC Stara Pazova, DC Niš i DC Novi Sad. U svom asortimanu, ArtInvest ima preko 4000 artikala iz programa repromaterijala, kao i lager kolekciju. Asortiman zadovoljava potrebe široke lepeze klijenata, jer ispunjava trendove u pogledu dizajna: preko 200 dekora univera, 70 dekora radnih ploča i prateće opreme, 25 dekora medijapana u sjaju, 15 dekroa HDF-a, kao i potrebe u pogledu kvaliteta i funkcionalnosti. Veći deo asortimana čine ABS trake za sve dekore, raznih debljina i širina, kao i okovi za nameštaj i oprema za kuhinje sa više od 2000 artikala.

Kompanija ArtInvest inovativnost pokazuje konstantnim ulaganjem u mašine i opremu, kako bi se na taj način diferencirala od konkurencije. Inovativnost kompanije se takođe ogleda i u ulaganju u najmodernije softvere za upravljanje poslovnim procesima i uvezivanju svih poslovnih jedinica na jednom mestu. Pored ulaganja u mašine i softver, kompanija organizuje i „kućni sajam“ koji je prodajnog karaktera i na kom je 2018. godine učestvovalo 24 izlagača. Danas, ArtInvest posluje sa vodećim i svetskim kompanijama.

U razgovoru za Net Magazin Saša Kostić, direktor kompanije ArtInvest, seća se početaka koji su bili teški, ali i ističe da su ljudi zaposleni u ovoj firmi najveća vrednost:

-Obzirom da poslujemo na tržištu Srbije i okruženja posljednjih 25 godina od kojih su mnoge bile izuzetno teške za poslovanje, pune izazova i turbulencija, ponosni smo što smo još uvek tu, što smo uspeli da se odrzimo i zato jer smo postali to što smo danas – kaže gospodin Kostić i nastavlja:

-Nestabilno i neizgrađeno tržiše, veliki rizici poslovanja, lojalna i nelojalna konkurencija su nas terali da svaku priliku koristimo na najbolji mogući način. Kompanija Artinvest je sa 3 došla na gotovo 200 zaposlenih i sve prepreke i izazove koji su bili pred nama smo, zajedno sa našim zaposlenima, savladali i uz to se uspešno razvijali. Ljudi su najveća vrednost ove kompanije a samim tim i njen najveći ponos. Razvijali smo, a mislim da smo u velikoj meri i uspeli u tome, specifične odnose sa našim zaposlenima pa je to razlog što danas imamo mnoge koji su u kompaniji dugi niz godina a jedan deo njih i od samih početaka.

Pored zaposlenih ponosni smo i na naše poslovne partnere, kupce i dobavljače, sa kojima gajimo posebne odnose. Dosledna poslovna politika je učinila da sa najvećim delom naših partnera sarađujemo, sada već decenijama, na obostrano zadovoljstvo. Bilo je mnogo važnih momenata u razvoju kompanije, a jedan od najvažnijih bila je investicija u izgradnju modernog logističko-proizvodnog centra u Staroj Pazovi 2007 godine. Ova investicija nam je otvorila razne mogućnosti, a jedna od najvažnijih je – visoko pozicioniranje na tržištu velikih opremanja.

Sasa Kostic

* Profesionalizam je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

-U početku nije bilo lako. Nedostajalo je svega – znanja, novca, prostora, adekvatnih kadrova, tehnologije... Na sreću, nije nedostajalo ideja. Sve kreće od ideje. Dobre ideje, kvalitetna realizacija i konstatno usavršavanje su preduslov da bi se postigao uspeh. U našem poslu značajno mesto zauzima i tehnologija, tako da je preduslov za uspešno poslovanje kompaniju razvijati tehnološki, kako u smislu opreme tako i, u skladu sa novim trendovima, u IT sferi. Mi smo konstantno investirali i sav zarađen novac, kroz investicije, vraćali u poslovanje kompanije. Pratimo svetske trendove, obilazimo sve značajnije sajmove vezane za našu branšu i trudimo se da budemo inovativni. Vrlo često smo u nečemu prvi, a ponekad i jedini, pa se na taj način pokušavamo otkloniti od konkurencije. Velika kompanija zahteva dobru organizaciju i uređen sistem, a mi smo vrlo predani i posvećeni standardizaciji poslovanja.

* Koji su planovi kompanije za budućnost?

-Artinvest će i ubuduće težiti stabilnom i održivom razvoju. Pratićemo trendove, kako u nameštaju tako i u tehnologiji sa kojom se taj nameštaj proizvodi, investirati u skladu sa procenom i trenutnim mogućnostima. Prioritet u narednom periodu će biti kadrovi, možda kao nikad do sad, jer će jedan od najvećih problema (ne samo naše kompanije) u budućnosti biti – zadržati postojeće i proizvesti nove kvalitetne ljude.

* Kandidat ste za preduzetnika godine 2018. po izboru kompanije EY (Ernst & Young). Šta za Vas lično znači ovo priznanje?

-Poziv za učešće u izboru za preduzetnika godine za mene je bio neočekivan, ali sam prijatno iznenađen i lično mi imponuje. Učešće u ovom programu za nas predstavlja potvrdu da smo na dobrom putu.

* Preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa mnogim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća?

-Za poslovanje je mnogo bitna politička i ekonomska stabilnost. Kada je okruženje u kome radimo stabilno, mi možemo da planiramo, da gledamo više unapred. Trenutna poslovna klima, uz sve probleme sa kojima se svakodnevno suočavamo, nije loša. Naravno, ima mnogo mesta za poboljšanja poslovne klime i stvaranje povoljnijih uslova za poslovanje, posebno za domaće kompanije. Neki koraci koji bi pomogli privredi su, svakako, smanjenje poreza i doprinosa na zarade. To bi za rezultat dalo povećanje primanja zaposlenih, a samim tim i veću kupovnu moć i potrošnju. Dalo bi više podrške proizvodnim preduzećima za ulaganja u tehnologiju i softvere, zatim zaustavljanje odliva kadrova svih struka u inostranstvo, smanjenje biroktratije i efikasnije poslovanje državnih insitucija i lokanih uprava i slično.

* Šta biste poručili mladim ljudima koji se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnici?

-Najpre bih im preporučio da se izmednju „da“ ili „ne“ biti preduzetnik odluče za „da“. Sigurno će biti teških momenata, uspona i padova, ali sve je to sastavni deo kako poslovanja tako i života uopšte. Ključ su, po meni, dobra ideja, upornost i predan rad, konstanta edukacija i usavršavanje, pametno investiranje i odličan tim – zaključuje Saša Kostić.

(15.02.2019)