GENERALNI DIREKTOR KOMPANIJE „RENAULT NISSAN SRBIJA“ MILAN BELIN PREDSTAVIO JE  AKCIJU SAOBRAĆAJNE EDUKACIJE  U OSNOVNIM ŠKOLAMA

Bezbednost dece – ulog za budućnost

Kompanija "Renault Nissan" godinama je aktivna u edukaciji dece školskog uzrasta, kako bi se povećala njihova bezbednost u saobraćaju. Do sada je kroz programe saobraćajne edukacije dece koju je organizovala ova kompanija od 2000. godine, prošlo oko 15 miliona mališana u pedesetak zemalja sveta. Ove godine i Srbija će se priključiti spisku zemalja u kojima se održava saobraćajna edukacija osnovaca. Akcija upravo startuje, a planirano je da bude nastavljena i iduće godine. Ovo je bila tema našeg razgovora sa gospodinom Milanom Belinom, generalnim direktorom kompanije "Renault Nissan Srbija d.o.o."

* Kako je došlo do ideje da se i  Srbija uključi u projekat “Bezbednost za sve”?

-Do ideje da se ovaj program realizuje u Srbiji je došlo nakon učestvovanja Saobraćajno-tehničke škole u Zemunu u program “Vaše ideje“ (globalni program Renault-a koji animira škole u idejama o aktivnom učestvovanju u bezbednosti saobraćaja), gde je naša škola osvojila drugo mesto na tom takmičenju, pre četiri godine – ističe gospodin Belin.

* Podizanje svesti kod dece o potrebi da se poveća pažnja u saobraćaju, ali i poznavanje saobraćajnih propisa jedan je od glavnih ciljeva akcije. Kakve efekte očekujete od programa edukacije “Bezbednost za sve” i kako će efekti biti praćeni?

-Edukativni materijali, sa kojim će se deca upoznati, na veoma lagan i zanimljiv način predstavljaju najbitnije detalje u saobraćaju, posebno u uzrastu od 9-11 godina kada oni kreću da samostalno učestvuju u saobraćaju (dolazak i odlazak iz škole, vožnja rolerima i biciklima). Svaki učenik, na kraju časa, dobija i test (sastavni deo edukativnog materijala), a taj test će predati saobraćajnom policajcu koji radi edukaciju na času. Na kraju realizacije edukacije, prikupiće se svi testovi i proveriti njihov rezultat. U školama sa lošim rezultatima, uradiće se ponovna edukacija.

* Generalni cilj akcije je – povećanje bezbednosti, odnosno smanjenje procenata saobraćajnih nezgoda u kojima su akteri deca. U tom smislu, sarađujete sa Ministarstvom prosvete i policijom. Kako ocenjujete dosadašnju saradnju i šta očekujete u perspektivi?

-I Ministarstvo prosvete i Ministarstvo unutrašnjih poslova su, na samom početku naših razgovora, prepoznali dobrobit ovakve akcije, podržali naš predlog da se edukacija radi u opštinama sa najvećim javnim rizikom stradanja. Koliko je ovaj program prihvaćen, najbolje govori i to da smo sa Ministarstvom unutrašnjih poslova sklopili Ugovor o saradnji za realizaciju ovog projekta.   

* Kompanija "Renault Nissan Srbija d.o.o." u svojoj politici mnogo pažnje posvećuje brizi za okolinu i društveno odgovornom poslovanju. Koje biste projekte u ovom smislu posebno istakli?

-Više godina smo sprovodili akciju “Zeleno srce“, gde smo investirali u uništenje starih vozila i za svako uništeno vozilo posadili po jedno drvo. Aktivno učestvujemo u svim društveno odgovornim akcijama (zajedno sa Udruženjem Uvoznika smo realizovali donaciju 2014. godine za nastradale u zemljotresu u Kraljevu).

* Srbija je zemlja u tranziciji, ali iz godine u godinu sve je više stranih investicija i mogućnosti za uspešno poslovanje. Kakvi su planovi kompanije "Renault Nissan Srbija d.o.o." u budućem periodu poslovanja na našem tržištu?

-Upravo kao zemlja u tranziciji, mi smo i tržište novih vozila koje polako raste, iz godine u godinu. Zajedno sa tim, mi razvijamo našu prodajno-servisnu mrežu, radimo na poboljšanju kvaliteta odnosa sa strankama i trudimo se da našim kupcima ponudimo atraktivne modele, po korektnim cenama i sa odličnim uslovima finansiranja. To će biti i naša strategija za budućnost – zaključio je Milan Belin u razgovoru za “Net Magazin”.

(24.11.2017)

http://www.renault.rs/